Usługa skierowana jest do osób, które pracowały w z pakietem biurowym MS Office i chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną na poziomie średniozaawansowanym.
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia na poziomie średniozaawansowanym dokumentów, zestawień w arkuszu kalkulacyjnym oraz prezentacji multimedialnych.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- formatuje prawidłowo tekst, akapity, ustawienia strony;
- korzysta z gotowych i tworzy własne style i szablony;
- używa punktowania i numerowania, w tym własnego, dla podkreślenia wyliczeń;
- umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie;
- wstawia odwołania;
- wprowadza i formatuje dane różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym;
- używa wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji;
- tworzy i formatuje wykresy;
- wykorzystuje konspekty z sumami częściowymi;
- tworzy tabele i wykresy przestawne;
- korzysta z formantów tworząc przyciski, pola wyboru czy pokrętła;
- tworzy i wykorzystuje proste makra;
- tworzy zaawansowane prezentacje multimedialne.
Uczestnicy wypełniają pre i post test oraz wykonują na zakończenie zadanie podsumowujące omawiany materiał.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć umiejętności posługiwania się programem MS Office.
Program zajęć:
Cz.I edytor tekstu MS Word
- prawidłowe formatowanie tekstu, akapitów, strony;
- korzystanie z gotowych i tworzenie własnych styli i szablonów;
- tworzenie własnego punktowania i numerowania;
- umieszczanie i formatowanie tabel i grafiki w dokumencie;
- wstawianie odwołań różnego typu (spisów, indeksów).
Cz. II arkusz kalkulacyjny MS Excel
- wprowadzanie i formatowanie danych różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym;
- użycie wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji;
- tworzenie i formatowanie wykresów;
- wykorzystanie konspektów z sumami częściowymi;
- tworzenie tabel i wykresów przestawnych;
- użycie formantów
- przyciski, pola wyboru czy pokrętła;
- tworzenie praktycznych zestawień;
- wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań;
- tworzenie i wykorzystanie prostych makr.
Cz. III - program PowerPoint
1. Użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.
2. Wprowadzanie obiektów różnego typu.
3. Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).
4. Dodawanie efektów i animacji.
5. Ustawianie chronometrażu.
6. Tworzenie przejśc pomiędzy slajdami.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 10-15 min. przerwy.
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach popołudniowych. Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera (sprawne posługiwanie się myszką i klawiaturą), systemu Windows (poruszanie się w systemie okien) oraz pakietu MS Office (Word - wprowadzanie, usuwanie, kopiowanie i formatowanie tekstu; Excel - wprowadzanie, usuwanie, kopiowanie i formatowanie danych, wprowadzanie prostych formuł, tworzenie prostych wykresów).
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego "APIK"
33-300 Nowy Sącz
ul. Zielona 45