Usługa dedykowana osobom, które chcą podnieść kompetencje cyfrowe, a zwłaszcza zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności z obsługi programu CorelDraw. Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem przynajmniej w stopniu podstawowym (swobodnie posługują się myszką i klawiaturą, uruchamiają aplikacje), nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z programem CorelDraw, a chcą rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera i Łap Skilla.
Cel edukacyjny:
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia projektów graficznych z przeznaczeniem do publikacji elektronicznej lub do druku.
Efekty uczenia się:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrzego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie wykonuje zadany temat graficzny - baner, ulotkę lub wizytówkę.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu graficznego CorelDraw.
Program zajęć:
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały do ćwiczeń.
Godzina zajęć oznacza godzinę dydaktyczną 45 min. W trakcie zajęć 3-4 godzinnych przewidziano jedną 15 minutową przerwę. Całość szkolenia trwa 40 godzin dydaktycznych.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach popołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje projekt graficzny zadany przez prowadzącego zajęcia.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Istnieje możliwość sprawdzenia online płynności połączenia przed szkoleniem.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Informacje o materiałach dla uczestników usługi:
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały do ćwiczeń wraz z krótką instrukcją.
Usługa dedykowana osobom, które chcą podnieść kompetencje cyfrowe, a zwłaszcza zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności z obsługi programu GIMP w celu samodzielnego przygotowania zdjęć, obrazów, projektów graficznych do druku (w ulotkach, katalogach reklamowych) lub publikacji elektronicznej (na stronach, portalach sprzedażowych, sklepach internetowych). Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem przynajmniej w stopniu podstawowym (swobodnie posługują się myszką i klawiaturą, uruchamiają aplikacje), nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z programem GIMP, a chcą rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie. Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera, Sądeckie Bony Szkoleniowe, Śląski system PFS. Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera i Łap Skilla.
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego wykonywania projektów graficznych z przeznaczeniem do publikacji elektronicznej lub do druku.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty wypełniając pre i post test oraz wykonując samodzielnie na zakończenie zajęć zadany temat graficzny.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu graficznego GIMP.
Program zajęć:
Podczas zajęć uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia na materiałach dostarczonych przez trenera, własnych zdjęciach wymagających obróbki cyfrowej, tworzą fotomontaże, poznają strony z darmowymi i płatnymi zdjęciami do domowego i firmowego wykorzystania. Uczą się również obrabiać zdjęcia pod kątem wymogów portali społecznościowych, sklepów internetowych i internetowych platform handlowych (forma elektroniczna zdjęć) oraz pod kątem zastosowania w ulotkach i katalogach (do druku).
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 3 i 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę.
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia będą odbywać się w godzinach dopołudniowych. Jest możliwość ustalenia godzin popołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje projekt graficzny zadany przez prowadzącego zajęcia. Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie zdalnie w czasie rzeczywistym przy użyciu komunikatora,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany program GIMP.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Istnieje możliwość sprawdzenia online płynności połączenia przed szkoleniem.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Przed rozpoczęciem zajęć zdalnych uczestnicy będą mogli bezpłatnie skorzystać ze spotkania w trybie stacjonarnym - trenerzy pomogą w konfiguracji oprogramowania i przeszkolą z platformy, na której będzie prowadzone szkolenie.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa dedykowana osobom, które chcą podnieść kompetencje cyfrowe, a zwłaszcza zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności z obsługi programu Adobe Illustrator. Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem przynajmniej w stopniu podstawowym (swobodnie posługują się myszką i klawiaturą, uruchamiają aplikacje), nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z programem Illustrator, a chcą rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie.
Cel edukacyjny
Usługa "Praktyczna grafika z Adobe Illustrator - kurs podstawowy" przygotowuje do samodzielnego wykonywania projektu składu książki/broszury z przeznaczeniem do publikacji elektronicznej lub w formie druku w podstawowym zakresie.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrzego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie wykonuje zadany temat graficzny - baner, ulotkę lub wizytówkę.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Program zajęć obejmuje nabycie praktycznych umiejętności posługiwania się programem Adobe Illustrator.
W ramach szkolenia uczestnik poznaje między innymi następujące zagadnienia:
1. omówienie podstawowych pojęć dotyczących grafiki komputerowej - podstawy grafiki, różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową, najpopularniejsze formaty graficzne, praktyczne przykłady, barwy,
2. omówienia urządzeń i materiałów w pracy grafika - m.in. drukarki laserowe, sublimacyjne, solventowe, plotery tnące, tnąco - rysujące, rysujące po obrysie,
3. omówienie przygotowania grafiki pod kątem materiału, na którym będzie wykonywany wydruk,
4. właściwy dobór programu graficznego do wykonania konkretnego projektu,
5. poznanie podstawowych narzędzi i opcji programów graficznych oraz ich specyfiki,
6. instalacja wybranego oprogramowania i ustawianie własnych preferencji w pracy z programem graficznym,
7. poznanie podstaw pracy zdalnej w zawodzie grafika, m.in. komunikacji przez wybrane komunikatory, przesyłania plików przy pomocy ftp-a,
8. Interfejs: podstawy interfejsu, paski, okna, okna dokowane, skróty, personalizacja interfejsu, opcje widoku, układ strony, prowadnice i przyciąganie, menedżer obiektów i symboli,
9. Warstwy: stosowanie warstw,
10. Obiekty: tworzenie prostych obiektów, inteligentne rysowanie, kształty dokładne, tworzenie linii,
11. Praca na obiektach: zaznaczanie, przesuwanie i skalowanie, obracanie, grupowanie, kopiowanie, klonowanie i duplikowanie, zrób krok i powtórz, rozmieszczanie obiektów, symbole,
12. Narzędzia do modyfikacji obiektów: szybkie kadrowanie, nóż i gumka, pędzel rozmazujący i chropowaty, perspektywa,
13. Krzywe: narzędzie kształt, zamiana na krzywe, krzywe Béziera, kształtowanie. – tworzenie logotypów,
14. Kolory: wypełnienie, kontur, narzędzie pipeta, inteligentne wypełnienie,
15. Efekty: soczewka, faza,
16. Tekst: ozdobny, akapitowy, na ścieżce, formatowanie znaków, podział tekstu na kolumny,
17. Pierwszy projekt – wizytówka: standardy, przygotowanie środowiska pracy zaprojektowanie własnej wizytówki,
18. Narzędzia do pracy z mapami bitowymi: podstawy, kadrowanie, efekty, przycinanie fotografii do wybranych kształtów, krawędzie i ramy, barwienie fotografii i jej fragmentów, korekta ostrości i oświetlenia fotografii,
19. Interakcja: wypełnienie, metamorfoza, obrys, zniekształcenie, cień, głębia, przezroczystość,
20. Drukowanie: drukowanie dokumentu, eksport do innych formatów, Przygotowanie projektu pod druk i eksport do odpowiedniego formatu,
21. Dokładne odtworzenie danego projektu wizytówki, ustawianie rozmiaru, tworzenie logotypu,
22. Ulotka i plakat: rozmiary, dobre praktyki, zaprojektowanie ulotki, przygotowanie ulotki do wysyłki do drukarni,
23. Tworzenie własnego projektu baneru reklamowego opartego na gotowym projekcie z zachowaniem rozmieszczenia elementów, podstawowych kształtów i wykorzystanych efektów,
24. Projekty okolicznościowe: tworzenie przycisku na stronę internetową, kartka na walentynki, zaproszenia na ślub itp.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały do ćwiczeń.
Godzina zajęć oznacza godzinę dydaktyczną 45 min. W trakcie zajęć 3-4 godzinnych przewidziano jedną 15 minutową przerwę. Całość szkolenia trwa 40 godzin dydaktycznych. Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia będą odbywać się w godzinach dopołudniowych. Jest możliwość ustalenia godzin popołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje projekt graficzny zadany przez prowadzącego zajęcia.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: procesor dwurdzeniowy, minimum 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik – 2 Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7/8/10, przeglądarka internetowa.
5. zainstalowany program Adobe Illustrator.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Istnieje możliwość sprawdzenia online płynności połączenia przed szkoleniem.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem przynajmniej w stopniu podstawowym (swobodnie posługują się myszką i klawiaturą, uruchamiają aplikacje), nie pracowały lub pracowały wograniczonym zakresie z programem InDesign, a chcą rozwinąć swojeumiejętności w tym zakresie. Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które mają przyznane bony szkoleniowe (również w ramach projektu Kierunek Kariera), jak i pozostali chętni.
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnego tworzenia dokumentów reklamowych, wykonywania prostego składu książki oraz prostych publikacji multimedialnych.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
Uczestnicy wypełniają pre i post test oraz wykonują w trakcie zajęć zadania podsumowujące omawiany materiał.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu Adobe InDesign.
Program zajęć:
1. Poruszanie się w programie, ustawienie preferencji programu, omówienie obszaru roboczego i dostępnych narzędzi;
2. Tworzenie dokumentów: dobór rozmiaru stron, tworzenie stron wzorcowych, podgląd dokumentu;
3. Praca z tekstem, w tym z wątkami tekstu, sprawdzanie pisowni;
4. Wstawianie i formatowanie tabel oraz grafiki, dobór kolorów;
5. Współpraca z programami graficznymi Photoshop, Illustrator;
6. Wykorzystanie styli wbudowanych i własnych, tworzenie spisów treści i indeksów;
7. Praca z dokumentem wielostronicowym - skład książki;
8. Tworzenie interaktywnych publikacji multimedialnych;
9. Przygotowanie publikacji do druku w różnych formatach.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę.
W trakcie zajęć trener omawia zagadnienie, wykonuje ćwiczenia (przy udostępnionym ekranie), które następnie wykonuje uczestnik (w razie pytań również udostępnia ekran, a trener pomaga ćwiczenie wykonać). Materiały ćwiczeniowe wysyłane są na czacie.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia będą odbywać się w godzinach popołudniowych. Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera (sprawne posługiwanie się myszką oraz klawiaturą),poruszanie się w systemie Windows na poziomie co najmniej podstawowym oraz zainstalowany program Adobe InDesign. Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
6. Zainstalowany program Adobe InDesign.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/ów, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do potrzeb i możliwości osoby zgłaszającej się.
Usługa dedykowana osobom, które chcą podnieść kompetencje cyfrowe, a zwłaszcza zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności z obsługi darmowego programu Inkscape w celu samodzielnego przygotowywania materiałów reklamowych. Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem przynajmniej w stopniu podstawowym (swobodnie posługują się myszką i klawiaturą, uruchamiają aplikacje), nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z programem Inkscape, a chcą rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie.
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego tworzenia projektów graficznych (ulotek, katalogów, banerów, wizytówek) w programie Inkscape, z przeznaczeniem do publikacji elektronicznej bądź w formie druku.
Efekty uczenia się
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty wykonując samodzielnie na zakończenie zajęć zadany temat graficzny - baner, ulotkę lub wizytówkę.
Uczestnicy wypełniają pre i post test oraz wykonują na zakończenie zadanie podsumowujące omawiany materiał.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu graficznego Inkscape.
Program zajęć:
1. omówienie podstawowych pojęć dotyczących grafiki komputerowej - podstawy grafiki, różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową, najpopularniejsze formaty graficzne, praktyczne przykłady, barwy,
2. omówienia urządzeń i materiałów w pracy grafika - m.in. drukarki laserowe, sublimacyjne, solventowe, plotery tnące, tnąco - rysujące, rysujące po obrysie,
3. omówienie przygotowania grafiki pod kątem materiału, na którym będzie wykonywany wydruk,
4. właściwy dobór programu graficznego do wykonania konkretnego projektu,
5. poznanie podstawowych narzędzi i opcji programów graficznych oraz ich specyfiki,
6. instalacja wybranego oprogramowania i ustawianie własnych preferencji w pracy z programem graficznym,
7. zapoznanie z interfejsem,
8. tworzenie obiektów i wykonywanie operacji na nich: zaznaczanie, przesuwanie i skalowanie, obracanie, grupowanie, kopiowanie, klonowanie i duplikowanie, rozmieszczanie obiektów, wstawianie symboli,
9. stosowanie warstw,
10. stosowanie narzędzi do modyfikacji obiektów,
11. wykonywanie operacji na ścieżkach, krzywe Beziera,
12. tworzenie logotypów,
13. stosowanie kolorów: wypełnienie, kontur, próbnik koloru,
14. umieszczanie tekstu na ścieżce, formatowanie znaków, kaligrafia,
15. tworzenie wizytówki: standardy, przygotowanie środowiska pracy, zaprojektowanie własnej wizytówki,
16. praca z mapami bitowymi: podstawy związane z mapami bitowymi, przycinanie fotografii do wybranych kształtów,
17. stosowanie filtrów i efektów do uatrakcyjnienia projektu,
18. przygotowanie projektu pod druk i eksport do odpowiedniego formatu, drukowanie dokumentu, eksport do innych formatów,
19. dokładne odtworzenie danego projektu wizytówki, ustawianie rozmiaru,
20. projektowanie ulotki, katalogu, plakatu: zmiana rozmiarów, dobre praktyki, zaprojektowanie ulotki/katalogu/plakatu, przygotowanie ulotki/katalogu/plakatu do wysyłki do drukarni,
21. tworzenie własnego projektu baneru reklamowego opartego na gotowym projekcie z zachowaniem rozmieszczenia elementów, podstawowych kształtów i wykorzystanych efektów,
22. tworzenie projektów okolicznościowych.
Podczas zajęć uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia na materiałach dostarczonych przez trenera, własnych zdjęciach wymagających obróbki cyfrowej, tworzą fotomontaże, poznają strony z darmowymi i płatnymi zdjęciami do domowego i firmowego wykorzystania. Uczą się również obrabiać zdjęcia pod kątem wymogów dla formy elektronicznej oraz pod kątem zastosowania w ulotkach i katalogach (do druku).
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 3 i 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę. Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach popołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje projekt graficzny zadany przez prowadzącego zajęcia.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: procesor dwurdzeniowy, minimum 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik – 2 Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7/8/10, przeglądarka internetowa.
5. zainstalowany program Inkscape.
W przypadku konieczności rejestrowania szkolenia za pomocą środków audiowizualnych (zwłaszcza z wizerunkiem), Uczestnik musi dysponować sprzętem i łączem internetowym zapewniającym płynną rejestrację nagrania, z równoczesną pracą w programie graficznym.
Istnieje możliwość sprawdzenia online płynności połączenia przed szkoleniem.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Przed rozpoczęciem zajęć zdalnych uczestnicy będą mogli bezpłatnie skorzystać ze spotkania w trybie stacjonarnym - trenerzy pomogą w konfiguracji oprogramowania i przeszkolą z platformy, na której będzie prowadzone szkolenie.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa dedykowana osobom, które chcą zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia i zarządzania stronami internetowymi opartymi na Joomla! i WordPress Usługa adresowana również dla uczestników projektu Kierunek Kariera.
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego wykonywania i zarządzania stronami internetowymi opartymi na Joomla! i WordPress.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty wykonując samodzielnie na zakończenie zajęć stronę opartą na Joomla! i Wordpress.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw tworzenia i zarządzania stronami internetowymi opartymi na Joomla! i WordPress.
Program zajęć:
1. omówienie podstawowych pojęć związanych z przygotowaniem do tworzenia stron: hosting, domena, ftp,
2. wprowadzenie do CMS Joomla! i Wordpress
3. dobieranie domeny i hostingu do potrzeby obsługi strony,
4. obsługa ftp,
5. instalacja i konfiguracja cms,
6. omówienie zaplecza witryny,
7. omówienie menu, komponentów, modułów, dodatków,
8. wprowadzanie treści i grafiki,
9. instalacja i modyfikacja szablonów,
10. tworzenie i publikacja artykułów,
11. tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników,
12. zabezpieczanie danych i serwera.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 2-3 godz. zajęć przewidziano 10-15 min. przerwy.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach dopołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin popołudniowych
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje stronę internetową w systemie CMS.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora Zoom,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem, nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z pakietem biurowym MS Office, a chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną.
Z usługi mogą skorzystać również osoby mające dofinansowanie z bonów szkoleniowych, projektów Kierunek Kariera, Łap Skilla!
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do tworzenia na poziomie podstawowym estetycznych dokumentów w edytorze, zestawień i wykresów w arkuszu oraz prezentacji multimedialnej.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst;
- prawidłowo dzieli tekst na akapity, planując estetyczny graficznie układ;
- wykorzystuje formatowanie tekstu i akapitów oraz wbudowane style;
- używa punktowania i numerowania dla podkreślenia wyliczeń;
- umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie;
- wstawia spisy treści i indeksów;
- definiuje zasady korzystania i możliwości arkusza kalkulacyjnego;
- wprowadza i formatuje dane różnego typu;
- wstawia tabele;
- sortuje i filtruje dane;
- używa wyrażeń oraz funkcji do automatyzacji obliczeń;
- tworzy i formatuje wykresy;
- zabezpiecza dane i skoroszyty przed niepowołanym dostępem;
- przygotowuje raport;
- tworzy proste, estetyczne prezentacje multimedialne.
Uczestnicy wypełniają pre i post test oraz wykonują na zakończenie zadanie podsumowujące omawiany materiał.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu MS Office.
Program zajęć:
Cz.I edytor tekstu MS Word:
1. Omówienie edytora tekstów Word, jego możliwości oraz podstawowych elementów środowiska.
2. Omówienia zasad pisania tekstów w edytorze i tworzenia kompozycji tekstu.
3. Pisanie pism z właściwym formatowaniem tekstów i akapitów.
4. Omówienie elementów układu strony - nagłówki, stopki, marginesy oraz sposobów ich ustawiania i wykorzystania.
5. Punktowanie i numerowanie.
6. Wstawianie i formatowanie tabel.
7. Wstawianie i modyfikowanie grafiki.
8. Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.
Cz. II arkusz kalkulacyjny MS Excel
1. Omówienie arkusza kalkulacyjnego i możliwości jego praktycznego wykorzystania.
2. Omówienie podstawowych elementów środowiska Excel.
3. Wprowadzanie danych różnego typu.
4. Formatowanie danych w arkuszu.
5. Adresowanie względne, bezwględne i mieszane.
6. Wstawianie tabel, sortowanie i filtrowanie danych.
7. Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.
8. Sporządzanie i formatowanie wykresów.
9. Zabezpieczanie danych i skoroszytu.
10. Ćwiczenia praktyczne.
Cz. III - program PowerPoint:
1. Omówienie możliwości praktycznego wykorzystania programu do prezentacji.
2. Zapoznanie ze środowiskiem MS PowerPoint.
3. Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.
4. Wprowadzanie obiektów różnego typu.
5. Tworzenie prostej, a efektownej prezentacji.
6. Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).
7. Dodawanie efektów.
8. Ćwiczenia praktyczne.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę.
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia będą odbywać się w godzinach popołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera i systemu Windows.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa skierowana jest do osób, które pracowały w z pakietem biurowym MS Office i chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną na poziomie średniozaawansowanym.
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia na poziomie średniozaawansowanym dokumentów, zestawień w arkuszu kalkulacyjnym oraz prezentacji multimedialnych.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- formatuje prawidłowo tekst, akapity, ustawienia strony;
- korzysta z gotowych i tworzy własne style i szablony;
- używa punktowania i numerowania, w tym własnego, dla podkreślenia wyliczeń;
- umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie;
- wstawia odwołania;
- wprowadza i formatuje dane różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym;
- używa wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji;
- tworzy i formatuje wykresy;
- wykorzystuje konspekty z sumami częściowymi;
- tworzy tabele i wykresy przestawne;
- korzysta z formantów tworząc przyciski, pola wyboru czy pokrętła;
- tworzy i wykorzystuje proste makra;
- tworzy zaawansowane prezentacje multimedialne.
Uczestnicy wypełniają pre i post test oraz wykonują na zakończenie zadanie podsumowujące omawiany materiał.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć umiejętności posługiwania się programem MS Office.
Program zajęć:
Cz.I edytor tekstu MS Word
- prawidłowe formatowanie tekstu, akapitów, strony;
- korzystanie z gotowych i tworzenie własnych styli i szablonów;
- tworzenie własnego punktowania i numerowania;
- umieszczanie i formatowanie tabel i grafiki w dokumencie;
- wstawianie odwołań różnego typu (spisów, indeksów).
Cz. II arkusz kalkulacyjny MS Excel
- wprowadzanie i formatowanie danych różnego typu w arkuszu kalkulacyjnym;
- użycie wyrażeń oraz zaawansowanych funkcji;
- tworzenie i formatowanie wykresów;
- wykorzystanie konspektów z sumami częściowymi;
- tworzenie tabel i wykresów przestawnych;
- użycie formantów
- przyciski, pola wyboru czy pokrętła;
- tworzenie praktycznych zestawień;
- wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań;
- tworzenie i wykorzystanie prostych makr.
Cz. III - program PowerPoint
1. Użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.
2. Wprowadzanie obiektów różnego typu.
3. Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).
4. Dodawanie efektów i animacji.
5. Ustawianie chronometrażu.
6. Tworzenie przejśc pomiędzy slajdami.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 10-15 min. przerwy.
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach popołudniowych. Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera (sprawne posługiwanie się myszką i klawiaturą), systemu Windows (poruszanie się w systemie okien) oraz pakietu MS Office (Word - wprowadzanie, usuwanie, kopiowanie i formatowanie tekstu; Excel - wprowadzanie, usuwanie, kopiowanie i formatowanie danych, wprowadzanie prostych formuł, tworzenie prostych wykresów).
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa dedykowana osobom, które chcą podnieść kompetencje cyfrowe, a zwłaszcza zdobyć wiedzę i umiejętności z obsługi programu Adobe Photoshop w celu samodzielnego przygotowania zdjęć, obrazów, projektów graficznych do druku lub publikacji elektronicznej. Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem przynajmniej w stopniu podstawowym (swobodnie posługują się myszką i klawiaturą, uruchamiają aplikacje), nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z programem Adobe Photoshop, a chcą rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego wykonywania projektów graficznych z przeznaczeniem do publikacji elektronicznej lub do druku.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia potwierdza uzyskane efekty wykonując samodzielnie na zakończenie zajęć zadany temat graficzny.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu graficznego Adobe Photoshop.
Program zajęć:
1. omówienie podstawowych pojęć dotyczących grafiki komputerowej - podstawy grafiki, różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową, najpopularniejsze formaty graficzne, praktyczne przykłady, barwy,
2. omówienie programu Adobe Photoshop,
3. optymalizacja działania Photoshopa,
4. omówienie okna, przestrzeni roboczej i narzędzi Photoshopa,
5. otwieranie i importowanie plików różnego typu,
6. zapisywanie i eksportowanie plików,
7. omówienie przestrzeni barwnych i trybów kolorów,
8. cofanie czynności i pędzel historii,
9. praca z warstwami,
10. wykorzystanie maski warstw,
11. korzystanie z obiektów i filtrów inteligentnych,
12. zaznaczanie i wycinanie fragmentów obrazu,
13. używanie narzędzi typu lasso oraz modyfikacja zaznaczenia,
14. wykorzystanie filtrów do modyfikacji obrazów,
15. korzystanie z narzędzi rysunkowych,
16. tworzenie własnych pędzli, kształtów i dodawanie ich do biblioteki,
17. wstawianie i modyfikacja tekstu,
18. automatyzacja pracy i wykorzystanie skrótów klawiszowych,
19. tworzenie prostych animacji,
20. wykonywanie korekty zdjęć (w tym: jasność, kontrast, kolorystyka, filtry połówkowe),
21. wykonywanie retuszu,
22. dodawanie efektów do zdjęć,
23. uzyskiwanie dużej głębi ostrości,
24. obróbka zdjęć panoramicznych i HDR.
25. inteligentna zmiana rozmiaru zdjęcia.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 3 i 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę.
Podczas zajęć uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia na materiałach dostarczonych przez trenera, własnych zdjęciach wymagających obróbki cyfrowej, tworzą fotomontaże, poznają strony z darmowymi i płatnymi zdjęciami do domowego i firmowego wykorzystania. Uczą się również obrabiać zdjęcia pod kątem wymogów dla formy elektronicznej oraz pod kątem zastosowania w ulotkach i katalogach (do druku).
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach dopołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin popołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje projekt graficzny zadany przez prowadzącego zajęcia.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Przed rozpoczęciem zajęć zdalnych uczestnicy będą mogli bezpłatnie skorzystać ze spotkania w trybie stacjonarnym - trenerzy pomogą w konfiguracji oprogramowania i przeszkolą z platformy, na której będzie prowadzone szkolenie.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem, natomiast nie pracowały w ogóle lub w bardzo ograniczonym zakresie z edytorem tekstu MS Word, a chcą tworzyć proste, estetyczne dokumenty, zdobywając równocześnie solidne podstawy do wykorzystania bardziej zaawansowanych opcji programu.
Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które mają przyznane bony szkoleniowe (również w projekcie Kierunek Kariera), jak i pozostali chętni.
Cel edukacyjny
Po szkoleniu uczestnik samodzielnie sporządza proste, estetyczne dokumenty w programie MS Word.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst;
- planuje estetyczny graficznie układ dzieląc tekst na akapity;
- stosuje formatowanie tekstu i akapitów, korzysta ze styli;
- stosuje punktowanie i numerowanie dla podkreślenia wyliczeń;
- stosuje gotowe szablony i modyfikuje je do własnych celów;
- korzysta ze skrótów klawiszowych do usprawniania pracy;
- umieszcza tabele i grafiki w dokumencie;
- wstawia spisy treści i indeksów;
- dzieli dokument na sekcje;
- tworzy korespondencję seryjną;
- kontroluje sposób i miejsce zapisu dokumentu;
- zapisuje plik w różnych formatach.
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrznego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie tworzy przykładowy dokument wykorzystujacy poznane możliwości.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu Ms Word.
Program zajęć:
1. Omówienie na przykładzie czym jest edytor tekstów i możliwości jego praktycznego wykorzystania.
2. Omówienie na przykładzie podstawowych elementów środowiska Word – menu, pasków narzędzi.
3. Omówienia zasad pisania tekstów w edytorze i tworzenia kompozycji tekstu.
4. Pisanie pism z właściwym formatowaniem tekstów i akapitów.
5. Omówienie elementów układu strony - nagłówki, stopki, marginesy i sposobów ich ustawiania.
6. Punktowanie i numerowanie.
7. Wstawianie i formatowanie tabel i grafiki.
8. Wstawianie i modyfikowanie spisów treści i indeksów.
9. Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.
10. Podział dokumentu na sekcje.
11. Tworzenie korespondencji seryjnej.
12. Zapis pliku w różnych formatach.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 3 i 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę.
W trakcie zajęć trener omawia zagadnienie, wykonuje ćwiczenia (przy udostępnionym ekranie), które następnie wykonuje uczestnik (w razie pytań również udostępnia ekran, a trener pomaga ćwiczenie wykonać).
Materiały ćwiczeniowe wysyłane są na czacie. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Zajęcia bedą odbywać się w godzinach dopołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin popołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera i systemu Windows.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Przed rozpoczęciem zajęć zdalnych uczestnicy będą mogli bezpłatnie skorzystać ze spotkania w trybie stacjonarnym - trenerzy pomogą w konfiguracji oprogramowania i przeszkolą z platformy, na której będzie prowadzone szkolenie.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Usługa skierowana jest do osób, które posługują się edytorem tekstu MS Word, chcą jednak doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie, automatyzować wykonywane czynności i tworzyć spójne wizerunkowo dokumenty. Ze szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby, które mają przyznane bony szkoleniowe, jak i pozostali chętni.
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia dokumentów na poziomie średniozaawansowanym.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
Uczestnik potwierdza uzyskane efekty przystępując do pre i post testu, a także wewnętrznego zaliczenia, w trakcie którego samodzielnie tworzy przykładowy dokument, z wykorzystaniem poznanych możliwości.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć umiejętności posługiwania się programem MS Word. Program Zajęć: 1. Dopasowanie środowiska Word do swoich wymagań (m.in. wstążki, paska narzędzi, paska menu, opcji uzupełniania i autokorekty, opcji zapisu). 2. Formatowanie tekstu (w tym wstawianie indeksów górnych i dolnych, kapitalików, wersalików, rozstrzelony tekst, podgląd ukrytych znaków, szybkie formatowanie). 3. Formatowanie akapitów (w tym: dokładne kontrolowanie wcięć i odstępów, ustawianie zaawansowanej tabulacji i obramowań, kontrola podziału wierszy i stron). 4. Formatowanie strony i całego dokumentu (w tym: tworzenie i formatowanie obramowań, znaków wodnych, spersonalizowanych nagłówków, stopek). 5. Korzystanie z gotowych szablonów. 6. Wstawianie obiektów (plików, zdjęć, obrazów, kształtów, schematów organizacyjnych, wykresów), ozdobnych napisów, równań i symboli, w tym obiektów dynamicznych oraz ustawienie opływania tekstu wokół obiektów. 7. Wstawianie punktorów, numerowania i list wielopoziomowych (w tym tworzenie i formatowanie własnych list) 8. Wstawianie i formatowanie tabel oraz ich zawartości (w tym: wstawianie formuł). 9. Tworzenie korespondencji seryjnej (pism, kopert, etykiet, w tym w oparciu o zewnętrzne bazy danych i arkusze kalkulacyjne). 10. Wykorzystanie gotowych styli. 11. Wstawianie i formatowanie przypisów, indeksów, numeracji stron, cytatów. 12. Tworzenie automatycznych spisów treści, indeksów i ilustracji oraz ich formatowanie. 13. Wstawianie i formatowanie linków, zakładek i odsyłaczy. 14. Praca z dużymi dokumentami (w tym: praca z dokumentem głównym i podrzędnymi, praca z ukrytym tekstem) oraz różnymi widokami (w tym: różnice w możliwościach widoków). 15. Tworzenie profesjonalnych, ujednoliconych szablonów firmowych spójnych z wizerunkiem firmy. 16. Tworzenie własnych styli formatowania oraz ich eksport/import pomiędzy dokumentami. 17. Tworzenie formularzy z kontrolkami zawartości. 18. Automatyzacja pracy z wykorzystaniem makr. 19. Praca zespołowa nad dokumentem (w tym: pisanie recenzji, komentarzy, śledzenia zmian). 20. Ochrona i zarządzanie dokumentem (w tym: szyfrowanie, dodawanie cyfrowego podpisu). 21. Zapisywanie dokumentu w różnych formatach oraz formatowanie wydruku. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie 4 godzinnych zajęć przewidziano jedną 15 minutową przerwę. W trakcie zajęć trener omawia zagadnienie, wykonuje ćwiczenia (przy udostępnionym ekranie), które następnie wykonuje uczestnik (w razie pytań również udostępnia ekran, a trener pomaga ćwiczenie wykonać). Materiały ćwiczeniowe wysyłane są na czacie. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera. Zajęcia bedą odbywać się w godzinach dopołudniowych. Jest możliwość ustalenia godzin popołudniowych.
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi: komputera, Worda, systemu Windows.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1. szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
2. minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,
3. minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
4. niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
5. zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on musi dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Kierunek Kariera”, „Kierunek Kariera Zawodowa”, „Łap skilla!”.
Przed rozpoczęciem zajęć zdalnych uczestnicy będą mogli bezpłatnie skorzystać ze spotkania w trybie stacjonarnym - trenerzy pomogą w konfiguracji oprogramowania i przeszkolą z platformy, na której będzie prowadzone szkolenie.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Grupą docelową kursu są uczniowie szkół średnich, którzy w roku szkolnym 2023/2024 przystępują do egzaminu maturalnego z matematyki.
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu maturalnego z matematyki na poziomie podstawowym.
1. Liczby rzeczywiste.
2. Wyrażenia algebraiczne.
3. Równania i nierówności.
4. Funkcje.
5. Trygonometria.
6. Ciągi liczbowe.
7. Podsumowanie – pisemna praca sprawdzająca (135 minut).
8. Figury na płaszczyźnie.
9. Figury na płaszczyźnie kartezjańskiej.
10. Figury przestrzenne.
11. Podstawy statystyki opisowej, prawdopodobieństwo.
12. Podsumowanie – pisemna praca sprawdzająca (135 minut).
13. Wypełnienie karty egzaminu maturalnego z roku 2023 (135 minut).
Od uczestnika szkolenia wymagane jest samodzielne wypełnienie testu oceny wiedzy.
Od uczestnika szkolenia wymagane jest samodzielne wypełnienie testu oceny wiedzy.
W ramach zaliczenia uczestnik rozwiązuje trzy pisemne prace sprawdzające zadane przez prowadzącego zajęcia oraz wypełnia arkusz egzaminacyjny.
Każda z prac jest zaliczana osobno. Należy zaliczyć dwie prace sprawdzające i poprawnie wypełnić co najmniej 40% arkusza egzaminacyjnego.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na udostępnienie adresu mailowego, niezbędnego do kontaktu Uczestnik - Trener.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie papierowej oraz elektronicznej materiały ćwiczeniowe i szkoleniowe.
Usługa dedykowana osobom dorosłym, które chcą podnieść wiedzę i umiejętności z matematyki, tak aby przygotować się do egzaminu maturalnego z matematyki na poziomie podstawowym
Po ukończeniu szkolenia:
1. Liczby rzeczywiste.
2. Wyrażenia algebraiczne.
3. Równania i nierówności.
4. Funkcje.
5. Trygonometria.
6. Ciągi liczbowe.
7. Podsumowanie – pisemna praca sprawdzająca (135 minut).
8. Figury na płaszczyźnie.
9. Figury na płaszczyźnie kartezjańskiej.
10. Figury przestrzenne.
11. Podstawy statystyki opisowej, prawdopodobieństwo.
12. Podsumowanie – pisemna praca sprawdzająca (135 minut).
13. Wypełnienie karty egzaminu maturalnego z roku 2023 (135 minut).
Od uczestnika szkolenia wymagane jest samodzielne wypełnienie testu oceny wiedzy.
W ramach zaliczenia uczestnik rozwiązuje trzy pisemne prace sprawdzające zadane przez prowadzącego zajęcia oraz wypełnia arkusz egzaminacyjny.
Każda z prac jest zaliczana osobno. Należy zaliczyć dwie prace sprawdzające i poprawnie wypełnić co najmniej 40% arkusza egzaminacyjnego.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na udostępnienie adresu mailowego, niezbędnego do kontaktu Uczestnik – Trener, a w przypadku korzystania z dofinansowania, na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Uczestnicy na zajęciach dostają w formie papierowej zadania do rozwiązania. Podczas zajęć stacjonarnych prowadzący pomaga uczestnikom i w razie potrzeby wyjaśnia pojęcia i przypomina wzory. Zadania w formie papierowej przeznaczone do samodzielnego ćwiczenia są przekazane uczestnikom, którzy kontaktują się mailowo z prowadzącym, przesyłając rozwiązania lub/i zgłaszając indywidualne kłopoty.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min.
Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Pomiędzy zajęciami Uczestnik dostaje zadania do samodzielnego rozwiązania w domu, które wysyła do sprawdzenia Trenerowi.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie papierowej oraz elektronicznej materiały ćwiczeniowe i szkoleniowe.
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego "APIK"
33-300 Nowy Sącz
ul. Zielona 45